WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Siparişimin yanında numune olarak gönderilmişti. Tadını o kadar beğendim ki hemen sipariş verdim. Yerken inanılmaz bir mutluluk veriyor ve o buram buram fındık kokusunu da alıyorsunuz.
E**** B****
09.11.2020 | 10:23
Yorum
5/5
Karakteristik bir aromaya sahip
Ayrı bir aroması var. Güzel bir bal. 5 yaşındaki oğlumdan tam not aldı:)
E**** Y****
08.11.2020 | 16:26
Yorum
5/5
Çocuklar bayıldı tadına
Ailecek çok beğendik. Bittiği zaman adresimiz artık belli:) Hediye çiçek balınız için de teşekkürler onun da aroması harika
E**** Y****
08.11.2020 | 16:24
Yorum
5/5
Ürün Muhteşem
Merhaba size İzmir'den yazıyorum sığla yağını merak ederek aldım çok faydası olduğunu duydum ve iyi ki sizden almışım çok memnunum her sabah aç karna yarım çay kaşığı içiyorum mideme ve yarın ağrılarıma çok iyi geldi. Kokusu sebebiyle İçimi zor ama doğal ve kaliteli olduğu çok belli. Bilinmedik şifa deposu gibi. Hızlı kargolama için de çok teşekkür ederim. Ürün ertesi gün elime ulaştı. Sığla yağını umarım hep üretmeye devam edersiniz. Bittikçe sizden almaya devam edeceğim. Emeğinize sağlık, yolunuz açık olsun. Sevgiler...
N**** Ö****
05.11.2020 | 13:15
Yorum
5/5
Ürün Muhteşem
Merhaba size İzmir'den yazıyorum sığla yağını merak ederek aldım çok faydası olduğunu duydum ve iyi ki sizden almışım çok memnunum her sabah aç karna yarım çay kaşığı içiyorum mideme ve yarın ağrılarıma çok iyi geldi. Kokusu sebebiyle İçimi zor ama doğal ve kaliteli olduğu çok belli. Bilinmedik şifa deposu gibi. Hızlı kargolama için de çok teşekkür ederim. Ürün ertesi gün elime ulaştı. Sığla yağını umarım hep üretmeye devam edersiniz. Bittikçe sizden almaya devam edeceğim. Emeğinize sağlık, yolunuz açık olsun. Sevgiler...
N**** Ö****
05.11.2020 | 13:14
Yorum
5/5
Çam balı siparişimi iki gün içinde teslim aldım. Balın kalitesi, paketlemenin güzel olması, siparişin verildiği andan itibaren ilgilenilmesi her aşamadan haberdar edilmem hepsi çok güzel. En çok hoşuma giden ise adıma yazılmış küçük not. Açık söylemek gerekirse bu küçük not kendimi köyceğiz balın müşterisi değilde Köyceğiz balı ailesinden biri gibi hissettirdi. Küçük hediyeniz ve her şey için teşekkürler.
Yusuf Şen
05.11.2020 | 11:12
Yorum
5/5
Bal, andız ve keçiboynuzu pekmezi, tahin, karadut özü sipariş verdim. Ürün çok hızlı gelmesiyle beraber kargonun üzerindeki not çok hoştu ve çok özenli bir şekilde paketlenmiş olarak geldi. Emeğinize sağlık. Herkese tavsiye ederim.
a**** k****
04.11.2020 | 08:47
Yorum
5/5
Şifa depoları
Karadut özü keçiboynuzu özü ve çiçek balından sonra denediğim lezzetler. Kekik balı ve hayıt balı. İkiside birbirinden güzel. Kekik balını ailecek yiyoruz. Hayıt balı bayanlar içinmiş. Ürün özelliklerini okuyunca ikisindende sipariş verdim. Ballar köyceğizden şifa Allahtan. Paketleme süper gönderilen notlar ve hediyeler içinde teşekkürler.
Elif Kılıç
03.11.2020 | 18:32
Yorum
5/5
Vazgeçilmezimiz
İİlk alışverişimizi Ağustos ayında yaptığımız sonrada vazgeçilmezimiz olan site. Karadut özü keçi boynuzu özü hepsi birbirinden güzel ve lezzetli. Şifa niyetiyle ailecek hergün birer kaşık yediğimiz ürünler. İyi ki varsınız. Paketleme zaten mükemmel ürünlerin zarar görme ihtimali yok. Gönderdiğiniz notlar ve hediye ürünler içinde ayrıca teşekkürler.
Elif Kılıç
03.11.2020 | 18:22
Yorum
5/5
Karadut özü
Oğlum için aldım ,katkısız oldugunu ümit ediyorum,paketleme çok özenliydi ve kargo üzerindeki not
Seda Sayar
03.11.2020 | 18:12
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.