WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

inanılmazzzzz güzel :)
Ö**** M****
21.10.2020 | 14:27
Yorum
5/5
Reflu yara
Merhaba sigla yağını reflu için almıştım çok şükür daha iyiyim. Ve kalanını arkadaşa verdim o da ayağında geçmeyen bir yara için kullanmış ve yara geçmiş çok şükür. Ve benden tekrar almamızi istedi. Köyceğiz ailesine çok teşekkür ederim. Ve gerçekten özenli bir şekilde gelen kargoya ve hediye içinde. iyiki varsınız . Sizi tavsiye ediyorum tüm Tanıdıklara.
M**** Ö****
21.10.2020 | 12:07
Yorum
5/5
Memnuniyet
Hızlı, harika paketlenmiş ve müthiş bir lezzet ellerinize sağlık
N**** E****
20.10.2020 | 19:32
Yorum
5/5
Orjünal
Lezzeti kalitesi yerinde hiç düşünmeden alınabilir
S**** H****
19.10.2020 | 13:25
Yorum
5/5
Tadı başka
Ürün ben başkayım diyor gerçekten şifa niyetine az kullanımlık yoğunluğu yerinde bir ürün
S**** H****
19.10.2020 | 13:24
Yorum
4/5
Sonunda güzel, müşterisini düşünen, hizmete ve kaliteye önem veren bir firma bulabildim. Ürünler elime sorunsuz ulaştı, paketleme çok iyi yapıldı. Ayrıca ufak notlarınız için de teşekkür ederim. Ürüne gelince, evde bal kalitesi üzerinde yapabileceğimiz bütün testleri yaptık gerçekten güzel ürün, kokusu, tadı zaten ayrı güzel. inşallah kalitesini bozmazlar ve düşünmeden sadece sizden ailecek bal tüketiriz. Teşekkürler.
A**** A****
16.10.2020 | 11:54
Yorum
5/5
Sonunda güzel, müşterisini düşünen, hizmete ve kaliteye önem veren bir firma bulabildim. Ürünler elime sorunsuz ulaştı, paketleme çok iyi yapıldı. Ayrıca ufak notlarınız için de teşekkür ederim. Ürüne gelince, evde bal kalitesi üzerinde yapabileceğimiz bütün testleri yaptık gerçekten güzel ürün, kokusu, tadı zaten ayrı güzel. inşallah kalitesini bozmazlar ve düşünmeden sadece sizden ailecek bal tüketiriz. Teşekkürler.
Akif Ahmetoğlu
16.10.2020 | 11:52
Yorum
5/5
Muhteşemsiniz. Siparişim 24 saatte ulaştı. Polenin yanındaki minik bal da çok şirin. Tekrar teşekkürler, emeğinize sağlık.
A**** G****
16.10.2020 | 11:14
Yorum
5/5
Paketleme harikaydı.Annemlerde tadıp anında sipariş verdim.Hızlı kargoyla elime ulaştı.Yazılan not ,müşteriye verilen değer ,aracı kuruma kibarca yazılan not,ürünlerin kalitesi herşey kusursuzdu.Böyle güzel ,düşünceli, işini “SONUNA KADAR HAK EDEREK” yapan bir firmayla tanıştığım için çok mutluyum.İnşallah bu kalite her zaman böyle devam eder.İnanın gördüğüm herkese bu firmayı tavsiye edicem.Bu verdiğiniz emekden dolayı size ve emeği geçen herkese teşekkür ederim
B**** M****
09.10.2020 | 23:30
Yorum
5/5
Süper ötesi
Öncelikle şunu belirteyim internet üzerinden sayısız kere sipariş vermişimdir. Çeşit çeşit sitelerden bir yığın alışveriş yaptım. Bu yörenin ürününü trendyoldan sipariş verdim ilk defa, gelen ürünün kargolanma biçimi içinden çıkan notlar, en önemlisi ürünün kalitesi beni kendine öyle bir çekti ki şu an 3. siparişimi teslim aldım. 2 kişi zorla açıyoruz gelen ürünlerin poşetini o kadar sıkı sarmışlar bu konuda gerçekten helal olsun aldığınız paralar. Ben zeytin yağı ve kara dut özü alıyorum çok memnunum. Çok ama çok özenli çalışan insanlar, inşallah hiç bozmadan hep böyle devam eder.Bu yorumu okuyup alışveriş yapacak herkese tavsiye ederim emin olsunlar zerre pişman olmazlar. Hayırlı satışlar dilerim.
mehmet çıtak
09.10.2020 | 21:06
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.