WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Çam ve Püren balı
Çam balı çok iyi, Püren balı mükemmel çocukluğumda yediğim balları anımsattı. Severek ve beğenerek tüketiyoruz kaçıncı sipariş hatırlamıyorum bile bu firmayı kesfettikten sonra başka bal almadım. Firma çalışanları çok iyi ve kaliteli ilgili hiç cekinmeden sipariş verebilirsiniz. Kargoyu da değiştirdiler on numara beş yıldız oldu.
Hilal Dama
02.11.2020 | 17:55
Yorum
4/5
Siz varya harbi adamsınız :)
Cumartesi erken saatte sipariş verdim ve bugün pazartesi paketim elime ulaştı. Hızlı kargo, özenle hazırlanmış paket, şirin hediye, ve sevimli notunuz için ayrı ayrı teşekkür eder hayırlı çalışmalar bol ve bereketli kazançlar dilerim. Lezzete gelince mükemmel. Bu devirde böylesi kalmadı. İyi ki varsınız :)
Muhammet Bahattin Efe
02.11.2020 | 16:22
Yorum
5/5
Merhaba Midem rahatsızlığı gastrit için sğıla yağı 40 gr denemek için aldım. 3 günde etkisini gördüm kargo paketleme harika üzerindeki yazıyı okuyunca çok hoşuma gitti kendimi özel hissettim üründe harika tavsiye ederim. Çok teşekkür ederim.
Hatice Balcı
01.11.2020 | 16:18
Yorum
5/5
Kargo geldiği gibi tadına baktım hiç abartısız çok lezzetli 23 aylık ikiz oğullarım için almıştım ama arada bende yiyecem gibi emeğinize sağlık
B**** O****
27.10.2020 | 13:22
Yorum
5/5
Çok iyi
Taşıma kutulama ve hediye için teşekkür ederim bir numaranız
Bayram Üstünkaya
26.10.2020 | 10:32
Yorum
5/5
Karadut özü
Bu 3. Siparişim ve çoklu olarak alıyorum. İnanılmaz lezzetli güvenilir ve hızlısınız çok tşk ederim. Bir gün köyceğiz e gelirsem uğramak isterim mutlaka çok incesiniz tşkler.
Y**** K****
26.10.2020 | 01:53
Yorum
5/5
İlk alışverişimi İnternet sitesinden yaptım ürünlerim çok sağlam ve özenli paketlenmiş kapıda ödeme yaptım ve müptelası oldum bal polen karadut özü zeytin mükemmel
Hülya Sert
26.10.2020 | 00:43
Yorum
5/5
Tavsiye Edilir.
Narenciye balını ilk defa sizin aracılığınız ile tatmış oldum ve çok beğendim. Müşteriye olan yaklaşımınız, nezaketiniz ayrıca takdiri hakediyor. Herşey için teşekkür ederim.
E**** K****
22.10.2020 | 15:06
Yorum
5/5
Teşekkürler köycegiz balı
Yaklaşık 1 yıldır alısveriş yapıyorum çok memnun kalıyorum her seferinde. Özenle hazırlanan paketler mükemmel lezzet. Kesınlıkle tavsıye ediyorum
İsmail Kartal
22.10.2020 | 14:46
Yorum
5/5
Kaliteli bir bal
Denemek için polen, çiçek balı, kekik balı, çam balı, püren balı aldım. Polen ile birlikte bu çiçek balını karıştırdım çok da güzel oldu. Kaliteli bir bal şifa niyetine sabah akşam kaşıklıyorum. Bu arada paketleme olsun koli içinde ve üzerindeki notlar gerçekten çok güzel olmuş.
Suat Doğan
22.10.2020 | 00:11
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.