WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Mükemmel
Siparişi verdiğimin ertesi günü kargo elime ulaşmıştı. Ürün inanılmaz derecede özenli paketlenmişti. Yazılan notlarda çok tatlıydı :)
G**** Ö****
28.04.2022 | 12:49
Yorum
5/5
Agiz yarasına bire bir
Karadut özünü kemoterapi sonrası ağız yaraları için kullandım doktorumun verdiği ilaçlar hiç bir ise yaramadı ama ne zaman karadut özüne başladım 2 günde iyileşti yine radyoterapi sonrası yutma güçlüğü boğaz yarası içinde kullandım yine 2 günde iyileşti firmaya çok teşekkür ediyorum lezzeti harika paketleme süper paketi acana kadar bayağ ugrasiyosunuz içerik temiz
E**** Ü****
27.04.2022 | 10:00
Yorum
5/5
Merhabalar, polen siparişi vermiştim siparişim çok hızlı bir şekilde elime geçti paketlemede çok özen gösterilmiş ve ürün çok kaliteli, ben daha önce değişik firmalardan almıştım, en sonunda aradığım kaliteyi ve tadı buldum devamlı Köyceğiz balı firmasından ve ürünlerinden sipariş vereceğim, gönül rahatlığı ile sizlere bu yorumumu okuyan vatandaşlarıma tavsiye ederim. Teşekkürler KÖYCEĞİZ BALI,
Rafet Özcan
17.04.2022 | 10:39
Yorum
5/5
Yıllardır değişmeyen kalite
Kızımın çocukluk astımı döneminde tanıştım bu site ve karadut özüyle,yıllardır alirim çok faydasını gördük,yeğenime,buyuklerime de sürekli alıyorum severek yiyorlar,kızım bağımlısı,gönül rahatlığıyla alışveriş yapıyorum,Paketleme ayrı bir titizlikle yapılıyor,her aldığım ürün harika tesekkur ederim.
b**** d****
15.04.2022 | 23:37
Yorum
5/5
deneyeceğim
Ürünler elime bugün ulaştı. Paketleme çok iyiydi. Henüz denemedim ama görüntüsü süper. Umuyorum şifasını da görürüz. Emeklerinden dolayı yorum yapmayı unutmamak için şimdiden yazdım. Faydasını gördüğümde tekrar yazacağım. Hayırlı işleriniz olsun
N**** B****
15.04.2022 | 14:57
Yorum
5/5
Buranın ballarını seviyorum
Ben buradan birkaç kere alışveriş yaptım. Hepsinden de memnun kaldım. Bahar çiçek balı, çam balı ve çiçek balı aldım hepside gayet güzeldi.Paketleme ve kargolama güzel.Teşekkürler
Fuat AKILLI
11.04.2022 | 19:15
Yorum
4/5
Kestane balı
Üçüncü defadır aynı balı satın alıyoruz. Önce ailemizin yaşlılarına denettik, çok beğendiler ki bu oldukça zor oluyor genellikle eskiden arı işiyle uğraştıkları için. Tadı doğal ve güzel, kestane içeriği hissediliyor. Bundan sonra da farklı bir yerden alacağımızı sanmıyorum. Özenli paketleme ve güzel notu, işine ve müşterilerine saygısından dolayı KB yetkililerine teşekkür ederiz.
A**** A****
11.04.2022 | 09:55
Yorum
5/5
Kaliteli bal.
Daha önceden de aldığım ve memnun kaldığım ürünlerinizden, ambalaj ve kargo hizmetlerinden de çok çok memnunum. Çam balı dışında; Çaltı, Püren, Kekik balları de mükemmel birer lezzet. Herkese öneriyorum. Hayırlı işler, bol müşteriler/kazançlar diliyorum.
İbrahim İNCİGÜLCAN
07.04.2022 | 13:30
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.