WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Hızlı ve kaliteli
Ürün hemen kargoya verildi ve ertesi gün elime ulaştı. Özenli bir şekilde paketlenmişti, memnun kaldım.
D**** A****
18.05.2022 | 22:40
Yorum
5/5
tavsiye üzerine tanıştığım köyceğiz ürünlerini tüketici olarak tavsiye ediyorum özellikle harnup pekmezini bende arkadaşlarıma tavsiye ediyorum ve 3. siparişimi verip dostlarıma hediye ediyorum .Teşekkürler KÖYCEĞİZ
K**** C****
15.05.2022 | 19:05
Yorum
5/5
Her zaman memnun kaldık
İlk alışverişimi, bir tatil sonrası mağazadan yapmıştım. Denemek için hemen hemen her üründen almıştım. İkincisini internetten yaptım. Hayatımda gördüğüm en özenli ve güvenli paketleme ile ulaştı. Bunun için ayrıca teşekkür ederim. Biz özellikle çam balı, kekik balı ve çifte kavrulmuş tahine bayılıyoruz. Petek balı da çok başarılı. Birçok arkadaşım da tavsiyem üzerine alışveriş yapıyor. Başarılarınızın devamını dilerim.
M**** K****
14.05.2022 | 11:49
Yorum
5/5
Harika
Birgun de siparişim geldi ve üç parça ürün söyledim hepside birbirinden güzel ve doğal önceden de kullanıyordum ikinci bebegimde köyceğiz ürünleriyle sağlıklı büyücek
Yağmur Çalışkan
13.05.2022 | 15:14
Yorum
5/5
Yaşam iksiri
Bu tarifsiz şifa kaynağının faydalarını bi yakınımdan duydum ve test ettim. Her evde bulunması gerekir. Ayrıca kişiyi özel hissettiren naçizane mesajınız ve özenli paketlemeniz için çok çok çok teşekkürler.
Sevil Kale
06.05.2022 | 19:29
Yorum
5/5
Bal
Ürün bir gün içinde elime ulaştı. Paketlemesi mükemmel. Ürünun kıvamı ve rengi muhteşem. Bunun yanında çiçek ve narenciye balı da aldım. Ürünlerin yanında gelen promosyon oldukça beni sevindirdi. Emeği geçenlere teşekkürler. Güvenle bal yemek için tek adres köyceğiz balları :))))
Emin Gezigen
01.05.2022 | 12:07
Yorum
5/5
Ihlamur balı
Hiç düşünmeden alabileceğiniz enfes bir ürün. Köyceğiz balının kalitesi zaten tartışılmaz.
Emin Gezigen
01.05.2022 | 12:02
Yorum
5/5
Dörtdörtlük
Öncelikle sizlere teşekkür ederim.Kargo geldiğinde,paketin üzerinde kargo elemanına not yazmayı düşünmekle çok iyi yapmışsınız.Gerçi kargonun hasarsız gelmesi için itina göstermelerini dilemeseniz de yapmış olduğunuz ambalaj sayesinde ürünün hasar görme olasılığı yok gibi.Seneler önce satış mağazanıza gelip alışveriş yapmıştık.Almış olduğumuz ürünlerden çok memnun kaldığımızdan , internet sitenizden ihtiyacımız olan ürünleri sipariş veriyoruz.Ayrıca ,satmış olduğunuz ürünün arkasında durmanız da her ticaret yapanın sahip olmadığı ticari ahlaka sahip olmanız da ayrı birşey.Size tekrar teşekkür eder, hayırlı işler dilerim.
HASAN MAMAT
01.05.2022 | 10:16
Yorum
5/5
Yıllardır çam balını kullanıyorum ve çok beğeniyorum. Hem ürün çok kaliteli, hem de ambalajlaması, üzerindeki hoş notlarla memnun ediyor. Herkese tavsiye ediyorum.
e**** A****
30.04.2022 | 12:41
Yorum
5/5
Çok iyi
Daha önce başka bir siteden aynı balın 2 kg. Almıştım. Şimdi kendi sitesinden 5 kg olanı aldım. Çok güzel kaliteli. Çok hızlı ve güzel paketlenerek kargolanmış. Yanındaki kekik hesiyesi için de ayrıca teşekkürler.
e**** a****
30.04.2022 | 00:10
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.