WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Mutlaka deneyin
Geçen sene yaz tatili dönüşünde tanıştık Köyceğiz balı ile iyi ki de tanışmışız. Bu yıl gidemeyince internetten sipariş ettim. Kargo hızlıyı. Tadı zaten tartışmasız şahane. Kesinlikle denemelisiniz.
İ**** M****
06.08.2020 | 15:29
Yorum
5/5
Kesinlikle denemelisiniz
Geçen yıl tatil dönüşünde tanıştık Köyceğiz balı ile iyi ki de tanışmışız. Bu yıl gidemeyince internetten sipariş ettim. Kargo hızlıyı. Tadı zaten tartışmasız şahane. Kesinlikle denemelisiniz.
İ**** M****
06.08.2020 | 15:27
Yorum
5/5
Tadı harika
Geçtiğimiz yıl yaz tatili dönüşünde tanıştık Köyceğiz balı ile iyi ki de tanışmışız. Bu yıl gidemeyince internetten sipariş ettim. Kargo hızlıyı. Tadı zaten tartışmasız şahane. Kesinlikle denemelisiniz.
İ**** M****
06.08.2020 | 15:25
Yorum
5/5
Gercek Bal
Guzel bal. Bence alin, deneyin. Begenmeme olasiliginiz yok.
N**** D****
05.08.2020 | 15:05
Yorum
3/5
Çocukluğumdaki Lezzet
Harika tadı var . Çok güzel paketleme yapılmış. Marketlerden satın alınan ballarla alakası yok. Çok çok lezzetle ve güvenle yiyiyoruz. Herkese tavsiye ederim
A**** D****
04.08.2020 | 23:56
Yorum
5/5
Enfes
Tadı enfes bir bal. 1 senedir balımızı sizden alıyoruz. Ve her biri çok çok lezzetli. Kargoda gösterilen özen zaten bu işi ne kadar özenerek yapıldığının en büyük göstergesi
A**** D****
04.08.2020 | 23:52
Yorum
5/5
MİDE YARALARI İÇİN
Mide yaraları için almıştık ve etkisini ilk haftadan gösterdi ben 10.günümdeyim midemdeki yanmalar azaldı. Mükemmel bir ekipsiniz!!!
K**** Y****
04.08.2020 | 18:02
Yorum
5/5
Gerek kargo çalışanları gerekse köyceğiz balı ekibine çok teşekkürler! Mide yaraları için almıştık sayenizde narenciye balını da hediyeniz sayesinde denedik. Mide ağrımız hafifledi. Allah razı olsun!
K**** Y****
04.08.2020 | 17:59
Yorum
5/5
Halis çiçek balı..
Bal alırken hep şüpheyle yaklaşıyoruz. Türlü hileleri dolapları var. Gecenlerde sipariş verdim bugün geldi. Yuvarlak köpüklerin içinde geldi. Tam korumalı. Gösterilen özen için teşekkür ediyorum. Gerçek bal kokusu ve aroması var. Petek kokusu geliyor dedi eşim. Onun da çok hoşuna gitti. Tekrar teşekkür ediyorum.
Yıldıray SANCAK
30.07.2020 | 15:27
Yorum
5/5
Karadut özü
Karadut özü ve dut pekmezi sipariş verdim kısa sürede elime ulaştı ve karadut özünün tadı muhteşem çocuklarım severek içiyor
Esra Gürler
29.07.2020 | 15:24
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.