WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

çok lezzetli
ilk kez mandalinalı lokum aldım ve diğer ürünler gibi bu ürünü de çok beğendik. yiyince içinizi yakmayan bir lokum. deneyebilirsiniz.
N**** G****
23.04.2021 | 23:53
Yorum
5/5
bu lezzete bayıldık
daha önce böyle bir lezzet tatmadık. ben ve çocuklarım tadına bayıldık. canımız tatlı çektiğinde evde tatlı yoksa alıp bundan biraz yiyince tatlı isteğimiz geçiyor. daha önce bu tadı denemediyseniz mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
N**** G****
23.04.2021 | 23:50
Yorum
5/5
şifa deposu
kestane balını mide rahatsızlığım için aldım. tadını çok beğendim. bal ile birlikte aldığım diğer ürünlerin hepsi de çok kaliteli ve lezzetli. ayrıca kargolama harikaydı. ben daha önce böyle bir kargolama görmedim. ürünlerde ne dökülme ne de kırılma asla olmaz kargo esnasında. kesinlikle her ürünü güvenle alabilirsiniz.
N**** G****
23.04.2021 | 23:48
Yorum
5/5
Çeşitli ballardan aldım..Lavanta ve çörek otlu bal çok hoşuma gitti...lavanta balını tadinca ağzınıza mis gibi lavanta tadı geliyor...
H**** B****
21.04.2021 | 21:10
Yorum
5/5
Petek balı gerçekten çok güzel öyle markette satılan peteklere benzemiyor..tadı yormuyor gayet iyi..
H**** B****
21.04.2021 | 21:07
Yorum
4/5
Siparişlerimiz çok hızlı elimize ulaştı özenli ve titizlikle paketlenmiş. Ayrıca ben de bir Muğlalı olarak balınızın tadını gerçekten çok beğendim Küçük hediyeniz için de ayrıca teşekkür ederim.
S**** B****
21.04.2021 | 21:01
Yorum
5/5
EN SEVDİĞİMİZ BAL
Ailecek bu bala bayılıyoruz. Köyceyize geldiğimizde almıştık ilk kez. sonra hep burdan almaya devam ettik! Herkese önderirim dolu dolu bir tadı var.
m**** k****
21.04.2021 | 11:54
Yorum
5/5
teşekkürler
Ürünler, paketleme, hız zaten güzel, hediye olarak gönderilen minik tahin için çok teşekkürler.
B**** S****
20.04.2021 | 15:58
Yorum
5/5
Mukemmel
Geleneksel cam bali ve kestane bali siparis verdim lezzetine diyecek tek kelime yok harika❤ Karadut pekmezi müthiş, paketleme ve hiz mükkemmel. Gonderdiginiz hediye icin ayrica tesekkur ederim. Kesinlikle tavsiyedir, asla pisman olmazsınız.
D**** S****
17.04.2021 | 13:29
Yorum
5/5
Notunuzu kargo görevlisi anneme okumuş çok mutlu olmuş annem. Sonra ben okudum oldukça hoş bir nottu, teşekkürler ilk tattığım Bi ürün olduğu için bilemiyorum fakat biraz şekerli gibi geldi bana. Yinede güzel çam tadını alabildim yoğun bir şekilde.
Sevinç Porsuk
17.04.2021 | 11:25
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.