WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Keçiboynuzu özü
Gerçekten güzel bir ürün. Tavsiye ederim.
Sevinç Porsuk
17.04.2021 | 11:11
Yorum
5/5
Çörekotu balı
Açıkçası ilk kez duydum çörekotu balını ve nasıl olduğu hakkında hiç bir bilgim olmadığı için bilemiyorum. Güzel fakat diğer ballar gibi kıvamlı deil. Belki böyledir orijinal hali. O konuda bilgim olmadığı için sadece beğendim diyebilirim
Sevinç Porsuk
17.04.2021 | 11:06
Yorum
5/5
Çam balı
İyiki sipariş vermişim. Çok hoşumuza gitti. Kargolama itibarlı bir şekilde yapılmış üzerindeki notta oldukça hoş. Kargo görevlisi anneme demiş ki " teyze sana güzel Bi yazı göndermişler" deyip okumuş anneme kargoyu teslim ederken. Çok mutlu olmuş annemde. Tekrardan teşekkürler ☺️
Sevinç Porsuk
17.04.2021 | 11:02
Yorum
5/5
Tam kıvamında
Tam nar ekşisi... şeker tadı yok. Uzun süredir açık ara çok beğendiğim tüm ürünler burada. Teşekkürler
Hulya Ates
16.04.2021 | 13:50
Yorum
5/5
Başkasını kullanamaz oldum
Severek tüketiyorum
Hulya Ates
16.04.2021 | 13:47
Yorum
5/5
Tadı şahane
Faydası saymakla bitmez karadut özünü küçük büyük severek tüketiyoruz
Hulya Ates
16.04.2021 | 13:46
Yorum
5/5
Tadı harika
Karadut özünü çok beğendik tadı harika mis gibi kokuyor paketleme çok güzel, küçük notunuz çok güzel :) küçük bal hediyesi için ayrıca teşekkürler ..
S**** Ö****
16.04.2021 | 00:17
Yorum
5/5
beğendik çok güzel
karadut özü ile beraber dut pekmezi siparişi de vermiştik evdekiler çok beğendi yanında gönderilen küçük çiçek balı hediyesi içinde teşekkür ederiz balda çok lezzetli hatta bal siparişi vereceğiz şimdi çizginizi hiç bir zaman bozmamanız dileğiyle hayırlı işler ..
S**** Ö****
16.04.2021 | 00:12
Yorum
5/5
süper ürün
balı sipariş ettigimde korktum.kötü bir bal çıkar diye koronadan beri anneme sürekli ballarla ilaç yapıyordum.gelen ballar harika tekrar sipariş verdim.hem ballardan memnun kaldık hemde ilgi ve alakalarından.hediye içinde tşk ederiz.
C**** S****
15.04.2021 | 08:13
Yorum
5/5
Mükemmel
Eskiden Balparmak dışında hiç bir balın orjinal bal olduğuna inanmazdım taa ki sizle tanışana kadar bu ikinci siparişim yanında lokum ve süt reçeli de sipariş verdik lokum harika süt reçelini ilk kez tadıyoruz o yüzden biz de büyük bir etki yaratmadı hayalimde karamelize bir süt tadı vardı ama yoğun bir süt tadı alamadım ama süt reçelini bilmiyoruz o yüzden bu yorum sizi etkilemesin belki de tadı zaten budurama hediyelerle paketlemeyle ilgi ve hızlı gönderimle tam not herzaman bizden size...
Sadettin Aykurt
14.04.2021 | 21:20
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.