WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Zeytin ve içindeki zeytinyağı çok lezzetliydi. Tek sorun kapağından biraz yağ sızmış ama sıkıca sarıldığı için diğerlerine bulaşmamış. Artık bal ve zeytin alışverişini buradan yapacağız, elinize sağlık
N**** T****
09.03.2022 | 06:50
Yorum
5/5
Mükemmel
Tadı muhteşem
N**** T****
09.03.2022 | 06:43
Yorum
5/5
seviyoruz
merhaba yıllarca başka bir markanın çam balını kullandıktan sonra köyceğiz balı keşfettik hem fiyat olarak hem kalite ve tat olarak çok şey kaçırmışız iyi olan şey ise bundan sonra yolumuza sizlerle devam edecek olmamız.tek tek saymayacağız güzelliklerinizi ama bütün yorumlara canı gönülden katılıyoruz.varolun emi...
Mustafa Korkmaz
08.03.2022 | 19:58
Yorum
5/5
kargo aşamasınından bahsetmeye gerek yok hızlı kargolandı ve geldi. açıkçası tereddütlüydük mahcup olduk diyebiliriz.lakin lavanta balında eşim tad ve koku aldığını belirtse de ben alamadım tad olarak ve kıvamı çok güzeldi ellerinize sağlık.sizlere rastlamak ve ürünlerinizle tanışmak bizim için büyük şanstı inanın.sağlıcakla kalın...
Mustafa Korkmaz
06.03.2022 | 14:48
Yorum
4/5
Çok güzel
Zeytinyağı içinde gönderildi, zeytinler çok lezzetliydi, bal ve zeytin artık buradan alacağız, umarım böyle devam edersiniz, teşekkür ederiz
Nevin Topak
02.03.2022 | 17:29
Yorum
5/5
Çok kaliteli
Yediğimiz en lezzetli bal diyebilirim, paketleme çok özenliydi
Nevin Topak
02.03.2022 | 17:16
Yorum
5/5
İYİ Kİ VARSINIZ...
Daha önce de büyük bir teneke bal aldım ve tüm dostlarıma kavanozlarla ikram edip sizi anlattım. Şimdi de Sığla yağını sipariş ettim ve kısa sürede geldi. Henüz kullanmaya yeni başladım ve fayda sağlayacağını sanıyorum, öyle hissediyorum. Sizi tebrik eder hayırlı ve bereketli kazançlar dilerken ürünlerinizi herkese tavsiye ederim, selam ve dua ile..
Adnan Çam
02.03.2022 | 12:30
Yorum
5/5
Kestane Balı
Kestane tadı yoğun değil. Fiyat performans olarak iyi.
Ş**** Ü****
28.02.2022 | 15:44
Yorum
2/5
Çok iyi
Son iki yıldır poleni buradan alıyorum. Her bir polen tanesi tek tek seçilmiş gibi çok kaliteli. Teşekkür ediyorum.
H**** T****
26.02.2022 | 20:11
Yorum
5/5
Çok iyi
Son iki yıldır, bu ürünü alıyorum. Çok güzel. Kargo için paketleme de çok iyi. Tavsiye ederim.
H**** T****
26.02.2022 | 20:08
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.