WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Çiçek bal, dut pekmezi ve karadut özü aldım. 2 günde elimdeydi çok hızlı geldi. Çok sağlam paket yapılmış. Bal, pekmez, karadut özü hepsi orijinal ve kaliteli. İnşallah hiç bozmazlar. Tekrar bal alacaktım ama 150 TL ye aldığım bal 180 TL olmuş maalesef.
A**** U****
15.09.2020 | 18:50
Yorum
5/5
Çiçek bal, dut pekmezi ve karadut özü aldım. 2 günde elimdeydi çok hızlı geldi. Çok sağlam paket yapılmış. Bal, pekmez, karadut özü hepsi orijinal ve kaliteli. İnşallah hiç bozmazlar. Tekrar bal alacaktım ama 150 TL ye aldığım bal 180 TL olmuş maalesef.
A**** U****
15.09.2020 | 18:48
Yorum
5/5
Çiçek bal, dut pekmezi ve karadut özü aldım. 2 günde elimdeydi çok hızlı geldi. Çok sağlam paket yapılmış. Bal, pekmez, karadut özü hepsi orijinal ve kaliteli. İnşallah hiç bozmazlar. Tekrar bal alacaktım ama 150 TL ye aldığım bal 180 TL olmuş maalesef.
A**** U****
15.09.2020 | 18:48
Yorum
5/5
Çiçek bal, dut pekmezi ve karadut özü aldım. 2 günde elimdeydi çok hızlı geldi. Çok sağlam paket yapılmış. Bal, pekmez, karadut özü hepsi orijinal ve kaliteli. İnşallah hiç bozmazlar. Tekrar bal alacaktım ama 150 TL ye aldığım bal 180 TL olmuş maalesef.
Adem ULUKAVAK
15.09.2020 | 18:47
Yorum
5/5
Ürün çok lezzetli, firma çok disiplinli, özenli..
Yoldan geçerken yerlerinden almıştık ilk çok beğenmiştik tadını internetten de sipariş verebileceğimizi söylemişlerdi, o zamandan beri sık sık sipariş veriyoruz. Vazgeçilmezlerimizden oldu. Kesinlikle tavsiye ederim, ürünleri çok güzel, kargo çok hızlı bu gün veriyorsunuz en geç 2 güne kalmadan gönderiliyor, üstelik çok kalın ve özenli paketliyorlar, kırılır diye hiç tereddüt etmeyin.. Firma çok disiplinli, çok teşekkür ederiz kendilerine.
Ebru Yvz
15.09.2020 | 14:36
Yorum
5/5
Reflü için..
Reflü sorunu var, bu yüzden aldım. 40gr denemek için. Aç karna sabahları 1 çay kaşığı kullanıyorum. Mert Savaş İn programında izledim. 4 gün sonra reflü azaldı. Belkide psikolojik ama rahatladı.. Tadı iyi değil ama sağlık daha önemli..
U**** S****
15.09.2020 | 12:02
Yorum
3/5
Çam balı güzel..
Spariş 2 günde geldi. Özenli paket ve hızlı kargo.. Ürün gayet güzel ve kaliteli tavsiye ederim
U**** S****
15.09.2020 | 11:56
Yorum
4/5
Hediye geldi. Kekiğin aroması hissediliyor. Gyet güzel
E**** Ç****
14.09.2020 | 12:29
Yorum
3/5
Mükemmel. Kesinlikle tavsiye edilir. Lavanta, sedir, çiçek, kekik, çam balını tattım. Efsanesi budur. 2. Sırada lavanta.
E**** Ç****
14.09.2020 | 12:28
Yorum
5/5
İlk kez aldım. Lavanta esintisi hissediliyor yerken.
E**** Ç****
14.09.2020 | 12:25
Yorum
4/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.