WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Çok lezzetli, baldaki kekik kokusu çok hafif hissediliyor rahatsız etmiyor. Ayrıca paketlemeye gösterilen özen insanı aşırı mutlu ediyor. Keşke her firma aynı özeni gösterebilse. Gönderdiğiniz minik hediyeler için de teşekkürler.
M**** B****
14.02.2021 | 16:43
Yorum
4/5
Dördüncü kez sipariş veriyoruz her seferinde farklı farklı ballar denedik. Sedir balının damakta bıraktığı tada bayıldık. Çam balından bir tık daha keskin bir tadı var. Ayrıca her siparişimde gönderdiğiniz küçük hediyeler sayesinde aklımızın kaldığı özel balların da tadına bakmış olduk:) Çok teşekkür ederiz.
M**** B****
14.02.2021 | 16:38
Yorum
5/5
Kalite ve Lezzet Mükemmel!
Şahsen Köyceğiz'deki mağazalarından ürünlerini alıp, deneyip beğendikten sonra internet üzerinden sipariş verdiğim ballar ve diğer ürünlerin hepsi birbirinden lezzetli! Paketlemeleri süper. Ayrıca ürünler kargo ile İstanbul'a 1 gün de teslimat yapıldı. Ücretsiz kargo limitinin makul olması da avantajı. Teşekkürler emeklerinize.
T**** O****
12.02.2021 | 23:44
Yorum
5/5
Kalite ve Lezzet Hepsi Burada
Şahsen mağazalarından ürünlerini alıp, deneyip beğendikten sonra internet üzerinden sipariş veridiğim ballar ve diğer ürünlerin hepsi birbirinden lezzetli! Paketlemeleri süper. Ayrıca ürünler kargo ile 1 gün de teslimat yapıldı. Ücretsiz kargo limitinin makul olması da avantajı. Teşekkürler emeklerinize.
T**** O****
12.02.2021 | 23:42
Yorum
5/5
Gayet güzel
Ben ikinci siparişi verdim ve ürün geldi. Her şey güzel. Ayrıca hediye kekik paketi sürpriz oldu. Teşekkür ederim. Sadece İnternet sitesi ile ilgili dikkate alınırsa bir tavsiyede bulunmak istiyorum. Yorum yazmak isteyen kişiler kendi Hesabım sayfasından ilgili ürüne yorum yapabilsinler.
A**** A****
12.02.2021 | 10:40
Yorum
5/5
Çok Tavsiye Edilir :)
Bir yaz tatili dönüşü Köyceğiz'den geçerken, yol kenarındaki satış noktasından aldığım püren balına bayılmıştım. Bitmesin diye katık yaparak yedim :) İzmir'de şubesi var mı diye internetten araştırdım ama yoktu. Sonra internet sitesini bulup sipariş verdim. Sipariş verdiğim günün ertesi günü kargom elimdeydi. Ürün çok özenli paketlenmişti (köpük kılıflara konmuştu). Püren balı benim favorim, ama diğer ballar da çok güzel. Herşey için teşekkürler...
Dilek Aksay
11.02.2021 | 17:07
Yorum
5/5
raporun paylasılması çok guzel
beğeniyoruz
d**** ç****
11.02.2021 | 17:04
Yorum
5/5
mis
çok sevdik
d**** ç****
11.02.2021 | 17:01
Yorum
5/5
mis gibi
bittikçe sipariş veriyoruz
d**** ç****
11.02.2021 | 17:00
Yorum
5/5
çam balı, ada çayı, nar ekşisi, hepsi harika, bittikçe alıyoruz, paketleme ve iletişim de çok iyi, keşke bergamot reçeli de yeniden satılsa o da harikaydı.
d**** ç****
11.02.2021 | 16:38
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.