WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Mükemmel
Kokusu, tadı, görünüşü mükemmel, çocuklar bayıldı.
A**** D****
09.12.2021 | 15:36
Yorum
5/5
Çok Güzel
Portakal tadı oldukça baskın, çok lezzetki olmuş, keşke karışık satılsa da limon ve mandalina lı yı da denesek :)
A**** D****
09.12.2021 | 15:29
Yorum
5/5
Çok güzel
Çok değişik tadı ve kokusu var, zaten meraktan almıştım, tadı hoşuma gitti, çörek otunun faydalarını zaten biliyoruz, balı da çok güzel olmuş.
A**** D****
09.12.2021 | 15:24
Yorum
5/5
Çok Lezzetlli
Şiddetle tavsiye ediyorum. mükemmel...
A**** D****
09.12.2021 | 15:19
Yorum
5/5
Tek kelime ile mükemmel
Bir fındık üreticisi olarak fındığın bal'a bu kadar yakışacağını tahmin edemezdim. müthiş lezzetli. herkese tavsiye ederim.içerikte fındık ve baldan başka bir şey yok.tamamen doğal.
A**** D****
09.12.2021 | 15:16
Yorum
5/5
Çok Güzel
Polen'i balla karışıtırıp günde bir iki kaşık yemek için aldık, ürün gayet taze ve kaliteli. kış günlerinde çocukların bağışıklığını yükseltmek için de kullanılabilir.
A**** D****
09.12.2021 | 15:12
Yorum
5/5
Çok Lezzetli
Ürün Kocaeli ye bir gün gibi kısa sürede ulaştı. Ürün ilanda anlatıldığı gibi, çok lezzetli, taze, muhafazı iyi, tadı, kokusu mis gibi. Siteyi bir arkadaşım tavsiye etti, biraz araştırdım, yıllardır bu işi layığyla yapan bir firma. ürünlerle gelen küçük hediyeniz için ayrıca teşekkür ederim, bitince yine sipariş vereceğim :)
Ali DEMİR
09.12.2021 | 15:09
Yorum
5/5
Tesekkur
Çok ama çok güzel paketlenmiş ve hızlıca kargolandi. Birde hediye eklemissiniz çok mutlu oldum iki yıl önce koycegizden geçerken alışveriş yapmıştım magazanizdan çok memnunum devamida gelecek ins
E**** K****
09.12.2021 | 12:07
Yorum
5/5
Kaliteli ve güvenilir hizmet
Bal ve pekmez ihtiyacımı yaklaşık 2 yıldır kendilerinden yapmaktayım ve hiç pişman etmediler sağolsunlar. Bu pekmezi de kendine öz lezzetiyle yemekten keyif alıyorsunuz. Ambalaj zaten mükemmel, karton kutusu ezilse dahi içindeki ürünlere hiçbirşey olmayacak şekilde paketleniyor. Her siparişimde numunelik tadımlık çeşitler talep ediyorum ve onu da gönderiyorlar. Daha ne olsun. Teşekkür ediyorum bahçesinden soframa gelene dek emeği geçen herkese.
G**** T****
08.12.2021 | 20:55
Yorum
5/5
Kaliteli ve güvenilir hizmet
Bal ve pekmez ihtiyacımı yaklaşık 2 yıldır kendilerinden yapmaktayım ve hiç pişman etmediler sağolsunlar. Bu pekmezi de oğlumun 3 aydır geçmeyen geniz akıntısı ve öksürüğü için tercih ettim, şifa olur inşallah. Ürün gerçekten çam kokuyor ve kendine öz lezzetiyle yemekten keyif alıyorsunuz. Ambalaj zaten mükemmel, karton kutusu ezilse dahi içindeki ürünlere hiçbirşey olmayacak şekilde paketleniyor. Her siparişimde numunelik tadımlık çeşitler talep ediyorum ve onu da gönderiyorlar. Daha ne olsun. Teşekkür ediyorum bahçesinden soframa gelene dek emeği geçen herkese.
G**** T****
08.12.2021 | 20:52
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.