WhatsApp ile iletişime geç
Müşteri Destek :  0537 944 3848
1500 TL Üzeri Siparişlerde Ücretsiz Kargo
Kargo Takip
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim

Ürün Yorumları

Hızlı ve özenli kargolama gerçekten herkese tavsiye ederim lezzetleri harika 100%
G**** Ç****
09.12.2020 | 13:18
Yorum
5/5
Gerçekten hızlı ve özenli kargolama minik hediyeniz için ayrıca teşekkürler.bu sizden 2.siparisim memnuniyet 100%100 emeğinize sağlık
G**** Ç****
09.12.2020 | 13:17
Yorum
5/5
Yıllar önce çam balı yemiştim fakat kokusu biraz ağırdı bunda öyle ağır koku yok. severek yiyoruz gayet güzel.
F**** A****
06.12.2020 | 15:17
Yorum
5/5
İlk defa andız pekmezi yiyorum ve Ben çok beğendim. İnternetten araştırdım faydaları sayılmayacak kadar çok yine alacağım. Ben Sabahları aç karnına 1 kaşık yiyorum. paketleme çok iyi. Tavsiye ediyorum.
F**** A****
06.12.2020 | 15:13
Yorum
4/5
Püren balını sindirime olan katkısını görünce seçtim, tadı ve kalitesi çok güzel emeği geçenlere teşekkürler, ve hızlı kargo, paketleme korunaklı düşünmeden alın derim
E**** C****
06.12.2020 | 11:53
Yorum
5/5
Çok güzel tadı var, tatlı niyetine yoğurt, meyve üzerine kullanıyorum, pekmez özü ve tahine de bayıldık, teşekkürler
E**** C****
06.12.2020 | 11:51
Yorum
5/5
Kokusu efsane
2 demet aldım adaçayından. Daha fazla almadigima pişman oldum. Kokusu okadar güzelki eve yayıldı resmen. Başka siparişlerde görüşmek dileğiyle.
Zeliha Kavza
04.12.2020 | 22:24
Yorum
5/5
Memnuniyet
İkinci kez sipariş verdim,kargom bugün elime ulaştı. Güzel paketleme ve hediyeniz için teşekkür ederim. Oğlum bayılarak yiyor
Zeliha Kavza
04.12.2020 | 22:21
Yorum
5/5
çok lezzetli tavsiye ederim
Karadut özü, Çam , kekik ve püren balı siparişim her zamanki gibi mükemmel paketleme ile geldi. Püren balını ilk defa tattım. ailece çok beğendik . hizmet anlayışı ve kaliteli ürünleri için bir kez daha firmaya teşekkür ederim.
I**** E****
03.12.2020 | 22:50
Yorum
5/5
Cam bali ve Andiz pekmezi
Çam bali muhtesem,3.defa aliyorum...Andiz Pekmezini ilk defa duydum ve siparis verdim..bu da cok güzel...Arkadaslarima da tavsiye ediyorum.Gondermis oldugunuz hediye tadımlik tahin icinde tesekkur ederim.Paketleme ve hizlilik konusunda da cok iyiydi.Deneme amacli 1lt Sizma zeytinyagini deneyince yorumlayacagim inşa Allah...Hayrli kazançlar
B**** E****
02.12.2020 | 09:20
Yorum
5/5
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.